ZUBNÍ ORDINACE V PRAZE 2

MUDr. Jiřina Čechmánková

SLUŽBY ZUBNÍ ORDINACE

RODINNÉ SLEVY 15%

Slevy pro Vás i Vaši rodinu v novém rodinném programu. Slevu poskytujeme za následujících podmínek:

• 3 a více členů jedné rodiny je registrovaných v naší ordinaci.
  • Každý z pacientů absolvuje pravidelně kontrolní prohlídky a zubní hygienu dle doporučení zubního lékaře, a to minimálně 1x ročně.
  • Sleva bude poskytnuta na vyšetření a ošetření zubním lékařem, netýká se protetického ošetření (korunky, můstky, implantáty, snímací náhrady).

Pro více informací volejte naší ordinaci: +420 728 771 186

Preventivní stomatologie

Preventivní prohlídky chrupu, pečetění fisur dětského chrupu, aplikace fluoridových laků v dětském chrupu.
Součástí preventivní prohlídky je vyšetření chrupu eventuálně i s použitím lupových brýlí, dle potřeby zhotovení digitálních rentgenových snímků, onkologická prevence, základní parodontologické a ortodontické vyšetření. Na základě výsledků prohlídky chrupu stanovíme léčebný plán a přibližnou cenu ošetření. V případě potřeby spolupracujeme s odborníky z oborů stomatochirurgie a ortodoncie.

Dentální hygiena

Naše ordinace se specializuje také na prevenci parodontopatií díky službám specializované dentální hygienistky, přítomné v ordinaci. Jedná se o odstranění pigmentací a zubního kamene nad dásní ultrazvukem a pod dásní pomocí speciálních kyretek. Tento léčebný výkon u probíhajících zánětů parodontu by měl pacient absolvovat min. 2x ročně, preventivně 1-2x ročně. Ošetření je možné v případě potřeby provést v lokální anestesii.

Součástí ošetření je vyleštění zubů rotačním kartáčkem, air flow, lokální fluoridace a instruktáž zubní hygieny včetně možné koupě doporučených prostředků dentální hygieny. V rámci první návštěvy u naší dentální hygienistky dostanete zdarma v rámci hygieny vyzkoušené mezizubní kartáčky.

Nepodceňujte krvácení dásní, mnohdy se jedná o první příznak probíhajícího zánětu parodontu. Mezi další příznaky zánětu mohou patřit zápach z úst, citlivost zubních krčků a v pokročilém stádiu pohyblivost zubů či jejich ztráta. Probíhající parodontitis může ovlivnit také celkový zdravotní stav pacienta. Jako zdroj fokální infekce je parodontitida dávána do souvislosti s infarktem myokardu, nízkou porodní váhou novorozence a předčasnými porody.

Protetická stomatologie

Celokeramické korunky i můstky (E max press, zirkonová keramika)  - pro náročnou estetiku především předních zubů.

Metalokeramické korunky a můstky, estetické keramické fasety - pro úpravu tvaru a vzhledu předních zubů.

Keramické Onlaye - ideální pro rekonstrukci zubů s velkými nevyhovujícími amalgámovými výplněmi, přesvědčivý estetický výsledek.

Snímací náhrady částečné a celkové.

Po celé období rekonstrukce chrupu nepocítíte společenskou újmu díky provizorním náhradám.

Ošetření kořenových kanálků

Využíváme nejmodernějších technologií k ošetření kořenových kanálků lege artis. Například apexlokátor k exaktnímu stanovení délky kořenového kanálku a rotační kořenové nástroje, které velmi urychlují délku výkonu. Výsledky ošetření kontrolujeme pomocí digitálního rentgenu přímo na stomatologickém křesle.

Bezbolestné ošetření v lokální anestesii je u nás samozřejmostí.

K zaplnění kořenových kanálků používáme nadstandardní metody, které ideálně hermeticky zaplní celý kořenový kanálek, technika Thermafil a Beefil (metody s aplikací horké gutaperči do kanálku).

CHCETE SE OBJEDNAT?

Volejte: +420 728 771 186

E-mail: info@zubarordinace.cz

UK_flag WE SPEAK ENGLISH

UPOZORNĚNÍ: Změny v ordinační době

Vážení klienti, ve dnech:

• od 2.7 do 6.7. 2018

nebude MUDr. Čechmánková přítomná z důvodu dovolené.

Prosíme, objednejte se k nám do ordinace v jiném termínu.

Děkujeme

RODINNÉ SLEVY 15%

Naše ordinace Vám nabízí slevy pro Vás i Vaši rodinu v novém rodinném slevovém programu.

Více informací o podmínkách poskytnutí slevy najdete zde...

NAŠI PARTNEŘI

Smluvní partneři naší zubní ordinace:

Logo programu Benefit Plus

Program Benefity.cz

ORDINAČNÍ HODINY:

Pondělí:

08.00 - 20.00 hod

Úterý:

08.00 - 20.00 hod

Středa:

14.00 - 20.00 hod

Čtvrtek:

08.00 - 14.00 hod

Pátek

08.00 - 14.00 hod

(střídavě)

14.00 - 20.00 hod

Termín ošetření je možné domluvit také mimo uvedenou ordinační dobu nebo ve dnech pracovního klidu a volna.