ZUBNÍ ORDINACE V PRAZE 2

MUDr. Jiřina Čechmánková

SLUŽBY ZUBNÍ ORDINACE

Dětská zubní hygiena

U našich malých pacientů se často setkáváme se špatně vyčištěnými zoubky. Malé děti někdy totiž  neví, jak správně čistit své zoubky, a rodiče mívají nedostatek času děti pravidelně kontrolovat.

Naše dloholeté zkušenosti ukazují, že pro zdraví zubů je velmi důležitá správná technika čistění. Předchází se tím vzniku zubních kazů, bolestí zubů a jejich předčasné ztráty. Čím dříve si dítě osvojí správnou techniku čistění chrupu, tím více se zvyšuje šance, že se se zubním lékařem bude setkávat pouze při preventivních prohlídkách.

Proto jsme pro vás připravili akci DĚTSKÁ ZUBNÍ HYGIENA. Za ošetření zaplatíte pouze 450 Kč. Nezapomeňte se proto objednat u nás v ordinaci. Podrobnější informace naleznete v našem ceníku úkonů.

RODINNÉ SLEVY 15%

Slevy pro Vás i Vaši rodinu v novém rodinném programu. Slevu poskytujeme za následujících podmínek:

• 3 a více členů jedné rodiny je registrovaných v naší ordinaci.
  • Každý z pacientů absolvuje pravidelně kontrolní prohlídky a zubní hygienu dle doporučení zubního lékaře, a to minimálně 1x ročně.
  • Sleva bude poskytnuta na vyšetření a ošetření zubním lékařem, netýká se protetického ošetření (korunky, můstky, implantáty, snímací náhrady).

Pro více informací volejte naší ordinaci: +420 728 771 186

Preventivní stomatologie

Preventivní prohlídky chrupu, pečetění fisur dětského chrupu, aplikace fluoridových laků v dětském chrupu.
Součástí preventivní prohlídky je vyšetření chrupu eventuálně i s použitím lupových brýlí, dle potřeby zhotovení digitálních rentgenových snímků, onkologická prevence, základní parodontologické a ortodontické vyšetření. Na základě výsledků prohlídky chrupu stanovíme léčebný plán a přibližnou cenu ošetření. V případě potřeby spolupracujeme s odborníky z oborů stomatochirurgie a ortodoncie.

Dentální hygiena

Naše ordinace se specializuje také na prevenci parodontopatií díky službám specializované dentální hygienistky, přítomné v ordinaci. Jedná se o odstranění pigmentací a zubního kamene nad dásní ultrazvukem a pod dásní pomocí speciálních kyretek. Tento léčebný výkon u probíhajících zánětů parodontu by měl pacient absolvovat min. 2x ročně, preventivně 1-2x ročně. Ošetření je možné v případě potřeby provést v lokální anestesii.

Součástí ošetření je vyleštění zubů rotačním kartáčkem, air flow, lokální fluoridace a instruktáž zubní hygieny včetně možné koupě doporučených prostředků dentální hygieny. V rámci první návštěvy u naší dentální hygienistky dostanete zdarma vhodné mezizubní kartáčky.

Nepodceňujte krvácení dásní, mnohdy se jedná o první příznak probíhajícího zánětu parodontu. Mezi další příznaky zánětu mohou patřit zápach z úst, citlivost zubních krčků a v pokročilém stádiu pohyblivost zubů či jejich ztráta. Probíhající parodontitis může ovlivnit také celkový zdravotní stav pacienta. Jako zdroj je fokální infekce dávána do souvislosti i s předčasnými porody nebo nízkou porodní váhou novorozenců.

Protetická stomatologie

Celokeramické korunky i můstky (E max press, zirkonová keramika)  - pro náročnou estetiku především předních zubů.

Metalokeramické korunky a můstky, estetické keramické fasety - pro úpravu tvaru a vzhledu předních zubů.

Keramické Onlaye - ideální pro rekonstrukci zubů s velkými nevyhovujícími amalgámovými výplněmi, přesvědčivý estetický výsledek.

Snímací náhrady částečné a celkové.

Po celé období rekonstrukce chrupu nepocítíte společenskou újmu díky provizorním náhradám.

Ošetření kořenových kanálků

Využíváme nejmodernějších technologií k ošetření kořenových kanálků lege artis. Například apoxlokátor k exaktnímu stanovení délky kořenového kanálku a rotační kořenové nástroje, které velmi urychlují délku výkonu. Výsledky ošetření kontrolujeme pomocí digitálního rentgenu přímo na stomatologickém křesle.

Bezbolestné ošetření v lokální anestesii je u nás samozřejmostí. Můžeme Vám také nabídnout novinku - bezbolestnou aplikaci anestesie pomocí  ICT aplikátoru.

K zaplnění kořenových kanálků používáme nadstandardní metody, které ideálně hermeticky zaplní celý kořenový kanálek, technika Thermafil a Beefil (metody s aplikací horké gutaperči do kanálku).

CHCETE SE OBJEDNAT?

Volejte: +420 728 771 186

E-mail: info@zubarordinace.cz

UK_flag WE SPEAK ENGLISH

RODINNÉ SLEVY 15%

Naše ordinace Vám nabízí slevy pro Vás i Vaši rodinu v novém rodinném slevovém programu.

Více informací o podmínkách poskytnutí slevy najdete zde...

NAŠI PARTNEŘI

Smluvní partneři naší zubní ordinace:

Logo programu Benefit Plus

Program Benefity.cz

ORDINAČNÍ HODINY:

Pondělí:

Úterý:

Středa:

14.00 - 20.00 hod

Čtvrtek:

Pátek

(střídavě)

14.00 - 20.00 hod

Termín ošetření je možné domluvit také mimo uvedenou ordinační dobu nebo ve dnech pracovního klidu a volna.